مهدی جان :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

مهدی جان

زنهار ، بی گدار نباید به آب زد
همدرد من ! عزیز من! ای مرد بینوا
آخر تو نیز زنده ای ، این خواب جهل چیست
مرد نبرد باش که در این کهن سرا
کاری محال در بر مرد نبرد نیست
زنهار ، خواب غفلت و بیچارگی بس است
هنگام کوشش است اگر چشم وا کنی
 
تا کی به انتظار قیامت توان نشست
برخیز تا هزار قیامت به پا کنی

(مهدی اخوان ثالث)

مهدی جان سلام .ای کاش آبی بود تا بیگدار به ان بزنی /از همدردو عزیز نگو ولی وای از کثرت مرد بی نوا/!مهدی جان من نیز خوابم ولی خواب خواب جهل نیست خستگی از مسافر کشیست/!مهدی جان در کهن سرای ما جنگ زیاد است هر روز هر طرف جنگیست برای لقمه نان !زنهار مهدی جان از تو بعید است که به ما انگ خواب غفلت بزنی من وقت خواب ندارم باید برای شهریه ی مدرسه ی بچه ام پول قرض کنم!مهدی جان من در جوانیم نخ نما شدم تو برو و قیامت را بپا کن من هم که پول شهریه را جور کردم می ایم!



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

مهدی جان

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

زنهار ، بی گدار نباید به آب زد
همدرد من ! عزیز من! ای مرد بینوا
آخر تو نیز زنده ای ، این خواب جهل چیست
مرد نبرد باش که در این کهن سرا
کاری محال در بر مرد نبرد نیست
زنهار ، خواب غفلت و بیچارگی بس است
هنگام کوشش است اگر چشم وا کنی
 
تا کی به انتظار قیامت توان نشست
برخیز تا هزار قیامت به پا کنی

(مهدی اخوان ثالث)

مهدی جان سلام .ای کاش آبی بود تا بیگدار به ان بزنی /از همدردو عزیز نگو ولی وای از کثرت مرد بی نوا/!مهدی جان من نیز خوابم ولی خواب خواب جهل نیست خستگی از مسافر کشیست/!مهدی جان در کهن سرای ما جنگ زیاد است هر روز هر طرف جنگیست برای لقمه نان !زنهار مهدی جان از تو بعید است که به ما انگ خواب غفلت بزنی من وقت خواب ندارم باید برای شهریه ی مدرسه ی بچه ام پول قرض کنم!مهدی جان من در جوانیم نخ نما شدم تو برو و قیامت را بپا کن من هم که پول شهریه را جور کردم می ایم!

۹۱/۱۱/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۳)

امامت وتاج گذاری حضرت صاحب الزمان تبریک.

 

روز عید است و ببین تو را میخواهنــد/

در تَبسُمِ ربیع بایقین تو را میخواهنــد/

 

ادامه ی این قصیده در وبلاگ

دردی دوا نکرد!
پاسخ:
بازگو کردیم درد هارا
دوا نبود
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۵ مصطفی شالباف

کاکا وقت کردی یه سرم به ما بزن

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی