نان سنگک نخورده بودم!!! :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۱ ب.ظ

نان سنگک نخورده بودم!!!

حساب کردند 3هزار میلیارد یعنی هزینه ی 50سال مردم سومالی

بگذریم...

نیمه شب بود

من و بابا ذوقی داشتیم

کامران آمد

کامران دانشجو را می گویم

گفت احمدی در صدر

بابا تربت برداشت

سجده ای کرد طویل

بعد خوابید...

بابای من پولکی نیست

ولی می گفت اقتصاد را جفتو جور می کند

دوست داشتم یک لیوان نفت سر سفره ببینم

هوس کباب بختیاری با نفت تگری کرده بودم

امروز نهارمان نان بود با نان

سفره را فروخت با پولش نان خرید

نان سنگک نخورده بودم!!!



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

نان سنگک نخورده بودم!!!

دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۱ ب.ظ
حساب کردند 3هزار میلیارد یعنی هزینه ی 50سال مردم سومالی

بگذریم...

نیمه شب بود

من و بابا ذوقی داشتیم

کامران آمد

کامران دانشجو را می گویم

گفت احمدی در صدر

بابا تربت برداشت

سجده ای کرد طویل

بعد خوابید...

بابای من پولکی نیست

ولی می گفت اقتصاد را جفتو جور می کند

دوست داشتم یک لیوان نفت سر سفره ببینم

هوس کباب بختیاری با نفت تگری کرده بودم

امروز نهارمان نان بود با نان

سفره را فروخت با پولش نان خرید

نان سنگک نخورده بودم!!!

۹۰/۰۷/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۱۸)

۰۴ مهر ۹۰ ، ۲۲:۵۹ مـ ـ ـکـ ـ ـانـ ـ ـیـ ـ ـک قـ ـ ـلـ ـ ـب
از پروفایلتون خیلی خوشم اومد
منم نوکر و خادم حسینم
اگه موافقی باهم بردار نتی بشیم
اگه موافقی منو با اسم
مـ ـ ـکـ ـ ـانـ ـ ـیـ ـ ـک قـ ـ ـلـ ـ ـب
لینک کن و بهم بگوبا چه اسمی لینکت کنم
ممنون
شبت بخیر
خواب هات رنگی
آفرین... سیاسی شدی ها/.

به روزم...
با کمال افتخار لینکتان کردم
۰۵ مهر ۹۰ ، ۱۲:۱۲ علی فاطمی
سلام مطلب قشنگی بود.
╠═══════════════════════════════╬
║ با سوسا وب تولز وبلاگی متفاوت داشته باشید ║
╠═══════════════════════════════╬

با سلام خدمت شما همکار وبلاگ نویس عزیز
این پیغام را برای شما ارسال کردم تا عرض کنم سوسا وب تولز ( ارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگنویسان ) ابزار رایگان جدید و متفاوت خودش را اضافه کرد...

★ لیست ابزار زیباسازی وبلاگ:
◄ ابزار رتبه سنج گوگل با 120 استایل جدید
◄ ابزار آمار گیر وب با 110 استایل جدید و متفاوت و برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی
◄ ابزار اس ام اس تصادفی با 30 استایل موبایل زیبا و جدید
◄ ابزار با هم بخندیم با 30 استایل زیبا
◄ ابزار سخنان ماندگار با 20 استایل متفاوت و شیک
◄ ابزار آیا میدانستید که؟ با 50 استایل زیبا در رنگ بندی های مختلف
◄ ابزار ساعت فانتزی با بیش از 70 ساعت زیبا
◄ ابزار تغییر شکل ماوس با بیش از 360 اشاره گر جدید و نایاب به صورت انیمیشن و ثابت
◄ ابزار حدیث با 24 استایل مختلف و ذکر منابع احادیث
◄ ابزار نمایشگر آنلاین در 6 رنگ زیبا و با امکان قرار گیری در 7 موقعیت مکانی مختلف به صورت شناور برای اولین بار در سایتهای ایرانی

★ لیست گالری عکس های زیبا سازی وبلاگ:
◄ گروه تصاویر متحرک و انیمیشن
◄ گروه تصاویر عاشقانه
◄ گروه تصاویر عاشقانه همراه با شعر
◄ گروه تصاویر فانتزی
◄ گروه تصاویر جداکننده متن برای استفاده بین مطالب

╠═══════════════════════════════╬
║ با سوسا وب تولز وبلاگی متفاوت داشته باشید ║
╠═══════════════════════════════╬

منتظر حضور گرمتون هستیم با تشکر
http://susawebtools.ir
در خود بانک نظارت گر نبودی اموال همی باد بردی و اثری برجای نماندی.گویا از اول اموالی در کار نبودی.به هر حال جای قال و مقال بگذشته و فی الحال شایسته تر این است که در انتظار اجرای احکام بر اختلاسگران نشسته و آرام گیریم.
سلام. ممنون که سری به ما زده بودی. عاقبت خدا پرستان شعب ابیطالب است و سنگ بستن بر شکم. همه جا آروم بود تا احمدی ما داد زد که کجا می برید مال مردم را پس فتنه ای شروع شد زیرا دفاع از حق هزینه دارد و تا ندای علی بلند نشود نهروانی ها بکار خود مشغول و جامعه در امنیت خواهد بود. یا علی
سلام

یه کم به سر روی وبلاگت برس

چند تا قاب قشنگ پیدا کن بذار تا مطالب زیبات بهتر به چشم بیاد


یا علی
سلام زیبابود.میسی ازحضورت بازم بیا
سلام . مطلب خیلی جالبی بود .موفق باشید
۰۵ مهر ۹۰ ، ۱۸:۳۰ امیر بختیاری
سلام
ممنون که دعوتم کردید
یادشعر ...
خواهرم بی روسری بیرون دوید...
گفت آقا سفره خالی میخرید افتادم
بازم ممنون
سلام ...

عین لام کیه داداش ؟؟

سلام وبتون قشنگه استفاده کردم مرسی
چاکریم داداش

دستت درد نکنه
خوب بود
میرسه روزی که نون هم سر شفره ها کم دیده میشه!!!
che ghashang
age mikhay bemanam sar bezan
پدرت بخاطر نان سفره را فروخت...
اما می شناسم کسانی را
که به خاطر نان
می فروشند "خودشان را"...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی