دفاع نا مقدس :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۴۵ ب.ظ

دفاع نا مقدس

دیروز شلواری به جز خاکی نبــــود

،امروز من شلوار خاکی نـــــــدارم

دیروز بیسیم و کمیل و صادق نماد جنگ بود

امروز جزیک گوشی همراه چیزی  نــــــدارم

زیباترین نوایشان دیروز آهنگران بود

امروز نوایی زیبا تر از راک نـــــدارم

رئیس جمهور جنگ،رئیس جمهور خوبی بود

امروز در ایران رئیس جمهوری  نـــــــــــدارم

خاطراتش را ورق می زدم،بیست و اندی ترکش خورده بود

امروز ترکشی جز (رفیق بی کلک مادر) نـــــــــــــــــــدارم

دیروز جنگ فرهنگ، تیرو ترکش بود

امروز جنگ فرهنــــــــــــگی ندارم

راستی دکتر

ادبیات ضعیفـــــــــــــــــــــم را ببخش

من رئیس دفتری مثل مشایی ندارم



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

دفاع نا مقدس

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۴۵ ب.ظ
دیروز شلواری به جز خاکی نبــــود

،امروز من شلوار خاکی نـــــــدارم

دیروز بیسیم و کمیل و صادق نماد جنگ بود

امروز جزیک گوشی همراه چیزی  نــــــدارم

زیباترین نوایشان دیروز آهنگران بود

امروز نوایی زیبا تر از راک نـــــدارم

رئیس جمهور جنگ،رئیس جمهور خوبی بود

امروز در ایران رئیس جمهوری  نـــــــــــدارم

خاطراتش را ورق می زدم،بیست و اندی ترکش خورده بود

امروز ترکشی جز (رفیق بی کلک مادر) نـــــــــــــــــــدارم

دیروز جنگ فرهنگ، تیرو ترکش بود

امروز جنگ فرهنــــــــــــگی ندارم

راستی دکتر

ادبیات ضعیفـــــــــــــــــــــم را ببخش

من رئیس دفتری مثل مشایی ندارم

۹۰/۰۶/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۱۲)

ادبیات زیبایی داری...

دیروز مهم تر از اینها آرمان و هدف بود ... درست یا غلطش رو من نمیدونم واسم مهم اینه که اون زمان این واژه ها مفهوم داشتن...
احسنت
سلام دوست ، کم پیدا شدین ، ادبیاتت رو دوست دارم
آحسنت
سه چراغ سبز!!
مفاهیم بسیار بجا و پرباربود
وبلاگمو با نام بازیگران و خوانندگان ایرانی لینک کن بعد به من بگو با چه نامی لینکت کنم با تشکر
سلام وب قشنگی داری

اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با نام دانی رپ کرج لینک کن بعد بگو باچه نامی لینکتون کنم
مطالب وبلاگ تون عالیه و خاص...
محمود احمدی‌نژاد٬ رئیس‌جمهور ایران٬ که برای شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل٬ در نیویورک به سر می‌برد در گفت‌وگو با شبکه خبری ای بی سی نیوز گفت: «موسوی و کروبی آزاد بوده‌اند و هم‌اکنون نیز آزاد هستند.»!!!!



پستت جالب بود...
گفتم : خدایا از همه دلگیرم گفت : حتی من؟

گفتم : خدایا دلم را ربودند! گفت : پیش از من؟

گفتم : خدایا چقدر دوری؟ گفت : تو یا من؟

گفتم : خدایا تنهاترینم! گفت : پس من؟

گفتم : خدایا کمک خواستم , گفت : از غیر من؟

گفتم : خدایا دوستت دارم , گفت : بیش از من؟

گفتم : خدایا انقدر نگو من! گفت : ''من توام'' ، ''تو من''......

زیبا بود مثل همیشه.به مام یه سری بزن
گفتم : خدایا از همه دلگیرم گفت : حتی من؟

گفتم : خدایا دلم را ربودند! گفت : پیش از من؟

گفتم : خدایا چقدر دوری؟ گفت : تو یا من؟

گفتم : خدایا تنهاترینم! گفت : پس من؟

گفتم : خدایا کمک خواستم , گفت : از غیر من؟

گفتم : خدایا دوستت دارم , گفت : بیش از من؟

گفتم : خدایا انقدر نگو من! گفت : ''من توام'' ، ''تو من''......


مثل همیشه زیبا
باسلام وتشکر از حضورتان.پسرم وبلاگ تاثیر گذاری داری موفق باشی.
شیعه ازنام تو معنا گرفت.
شهادت ششمین نور از انوار الهی حضرت امام جعفر صادق (ع)پایه گذار مذهب شیعه را خدمت شما و همه ی مسلمین بخصوص شیعیان وشماهمکار محترم تسلیت عرض میکنم.
سلام!
ممنون که به بلاگم سر زدی!
اکثر مطالب شما هم قابل تامل و جالبه؛ اگه میگم اکثرش چون با بعضی ها شون مخالفم و بعضی ها شونم معنی شو نمی فهمم (که دیگه اشکال از منه)!
بازم متشکر...
بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی