این لطف ها حق من نیست!!! :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
يكشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

این لطف ها حق من نیست!!!

وقتی تو در دنیا به واجباتت اکتفا می کنی

حق است خدا به اندازه ی واجبات زندگیت به تو بدهد



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

این لطف ها حق من نیست!!!

يكشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ
وقتی تو در دنیا به واجباتت اکتفا می کنی

حق است خدا به اندازه ی واجبات زندگیت به تو بدهد

۹۰/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۱۶)

اگه تنها به واجبات و محرمات توجه کنیم،
خدا همه چیز بهمون میده،همه چیز

۰۳ مهر ۹۰ ، ۰۸:۰۴ سارینا جون
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[بغل][ماچ]

فروش بازدید بصورت کاملا ویژه هر 15/000 بازدید فقط و فقط هزار تومان!!! پرداخت شارژ ایرانسل
www.talarank.com سایت افزایش بازدید ثبت نام کن سایت ما رو لینک کن 500 تا بازدید رایگان جایزه بگیر vpn رایگان!!!
با سلام و خسته نباشید ...
من یه گشت و گذاری تو وبلاگ شما زدم بسیار عالی و جالب بود
اما باز هم جای پیشرفت و گسترش دارد !
به هر حال می خوام شما رو دعوت به بازدید از وب لاگ خودم بکنم ، یه سر بیایید پیش من ، شک ندارم براتون جالب خواهد بود ، اگه هم دوست داشتید و قابل دونستید با عنوان " مرکز دانلود کلیپ های تصویری " لینک کنید تا بازدیدکنندگان وبلاگ شما هم استفاده کنند ...
منتظر حضور شما هستم ... کلبه درویشی و کوچک ما رو منور می کنید و البته میزبان را خوشحال این هم کارت دعوت رسمی
سلام
مطلبتون کوتاه اما واقعا تاثیر گذار بود.
۰۳ مهر ۹۰ ، ۱۵:۱۶ ذاکرعاشورایی110
مهمترین و کاملترین برنامه سیر و سلوک نیز همین انجام واجبات است که بارها مرحوم ایت الله بهجت نیز بر ان تاکید داشته اند ولی ایا انجامش میدهیم همین امر کوچک را نیز انجام نمیدهیم اگر میدادیم همه چیز مال ما بود دنیا و اخرت داشتیم
عاشورایی باشی
التماس دعا
۰۳ مهر ۹۰ ، ۲۱:۴۸ سلمان مومنی
سلام برادر احمد
آقا خیلیها همین واجبات را هم انجام نمی دهند و انتظار دارند در بهترین شرایط باشند البته در بعضی جاها هم اینطوری میشود و مقام بهترین را دارند و نمی دانند که در حال امتحانند
برادر جان دعا کن برای این حقیر که محتاجم
یا علی منم فدایی سید علی
دوست داری تبادل لینک کنیم
۰۳ مهر ۹۰ ، ۲۲:۵۳ @@@ آنلاین ترانه @@@
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ با سلام و عرض احترام خدمت شما < خرید اینترنتی بازی و فیلم و برنامهحتی اگه دنبال نرم افزار خاصی هستی قسمت تماس با ما میتونی درخواست بدی و جوابش رو از طریق ایمیل بگیری ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ -----------------------------------------------ترانه انلاین تدیکد اهنگ برای بلاگ شماtedy.blogsky.comEmail : sabet_1390@yahoo.com
ما هیچ حقی نداریم،هیچ حقی.
همش لطف خداست،همش
و او بسیار رئوف است و رحیم و هر جه می کند از فضلش است
که اگر میخواست به اعمال ما اکتفا کند،
نبودیم
به کمال نمی رسیدیم
و هیچ گاه او را نمی دیدیم...
۰۴ مهر ۹۰ ، ۱۸:۴۹ محمد(هارون)
الحق رفیق خودمی.
آره خب !
عین لام یعنی چی؟؟؟
۰۴ مهر ۹۰ ، ۲۲:۳۲ @@@ آنلاین ترانه @@@
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ با سلام و عرض احترام خدمت شما < خرید اینترنتی بازی و فیلم و برنامهحتی اگه دنبال نرم افزار خاصی هستی قسمت تماس با ما میتونی درخواست بدی و جوابش رو از طریق ایمیل بگیری -----------------------------------------------ترانه انلاین تدیکد اهنگ برای بلاگ شماtedi.blogsky.comEmail : sabet_1390@yahoo.com
۰۵ مهر ۹۰ ، ۰۱:۱۶ فاطمه (آتیش) قسمتی
سلام این کارو خیلی پسندیدم عالی بود....برای من لازم بود که بخونمش تازگیها همش از خدا طلب دارم...
همینی که هست
خدا اگه میخواست به فقز اعمال ما نگاه کنه، کغ وضعمون هیهات بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی