مغز :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

مغز

برای کشف مغز فندق درد چند روزه ی دندان را خریدم

ولی برای کشف مغز خودم حاضر نیستم چند ساعت هم درد بکشم



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

مغز

شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ
برای کشف مغز فندق درد چند روزه ی دندان را خریدم

ولی برای کشف مغز خودم حاضر نیستم چند ساعت هم درد بکشم

۹۰/۰۶/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۷)

۱۲ شهریور ۹۰ ، ۰۱:۰۴ یک فنجان فکر
به نام خدا
قابل تامل بود مثل باقی جملات این وب
استفاده کردم
ممنون
سلام علیکم.
با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم.


زندگی کردن با مردن معنی می یابد,کلید ماجرا در مردن است نه زندگی کردن

(سید اهل قلم شهید اوینی)
یا علی
اگه مغز خودم هم پر باشه و به شیرنی فندق بازم حاضرم دردو تحمل کنم...
سلام
مطلب جالبی بود
با مطلبی تحت عنوان بهای دین چقدر است
بروزم
خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید
راه ادامه دارد
جالبه ...
احسنت احسنت.
خیلی زیباست...
قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بود
خیلی به دلم نشست
خیلی عمیق بود
به ما هم سر بزن
اگه به تبادل لینک علاقه داشتی خبرم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی