عید شیطان :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۴۰ ب.ظ

عید شیطان

فطر را عید نامیدند برای شیطان

که باز شد دست هایش از بند

عید من مبارک



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

عید شیطان

سه شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۴۰ ب.ظ
فطر را عید نامیدند برای شیطان

که باز شد دست هایش از بند

عید من مبارک

۹۰/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۸)

۰۸ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۱۱ امیــــــــــــــــــــــــــــــــر
فیلم سقوط یک فرشته امشب یک صحنه پر مفهومی داشت که به کل سریال های ماه رمضون می ارزید!

" اون "یاخدایی" که فاطمه گفت رو... اون سکانس رو با هیچ سکانسی عوض نمی کنم!"

مفهوم این سکانس این بود که وقتی گول شیطان رو خوردی با یک "یاخدای" ساده از بند ابلیس خلاص می شی! فقط یک "یاخدا" یک ذکر... اونم از ته دل...

۰۸ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۱۶ امیــــــــــــــــــــــــــــــــر
کاش می گفتید عید "ما" ما روهم خوشحال کرده بودید!!!

به قول استاد:
فرمود دست شیطان رمضان بسته است خواست ثابت کند به ما کرم ازخود درخت است!
سلام
چرا اینقدر بد نگاه میکنی!!

اتفاقا فطر رو عید نامیدند چون ما دوباره پاک متولد میشیم (البته اگه بشیم) یه تولد دوباره برای شروع انسانیتف یا بهتره بگیم یه فرصت دیگه!!

بدرود
عیدتون مبارک .
البته با نوشتتون موافق نیستم .درسته که به روایتی دستهای شیاطین در این ماه دربنده ولی در مورد عید فطر و اهمیت اون برای مسلمین روایات و احادیث زیادی داریم و درست نیست اونو عید شیطان بنامیم .( )
"عید من مبارک" یعنی من شیطان! من که رمضان همانگونه بودم که عشقم می کشید باشم! پس چه دسته بسته ای!
سلام دوست من این مطلبی که نوشتی ضد دین و اخلاق است به پند دلیل:
1. عید فطر را معصومین و بزرگان نیز می گرفتند می گیرند.
2. این مطلب می تواند اختلاف برانگیز باشد و باعث اختلاف و فتنه شود چون به نوعی تو هین در آن است(مثلا عرب که به عید فطر حساس هستند).
3. وغیره.
در ضمن فطر را عید نامیدند برای تو برای من
که با روسیاهیمان از مهمانی خدا لا اقل محبوبترین کار خدا و بهانه دیگری باشد برای محبت و صفا
۰۹ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۵۸ یاداشت های یک معلم
جالبه
امیدوارم اینطور نباشه.....
امیدوارم همه ما باز هم هواسمون بهش باشه و نذاریم که باعث دوریمون از خودمون و خدامون بشه......
عیدت مبارک
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی