آموزش اختلاس :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۵۸ ق.ظ

آموزش اختلاس

خوب

وسایل مورد نیاز برای یه اختلاس هیچی نیست به جز یه کتوشلوار(ترجیحا اتو کشیده)

حالا به بانک سر کوچه رفته 300میلیارد پول اختلاس کنید(ای بابا انقدر 0داره که من هم به اشتباه انداخت)

تبریک می گم شما یه اختلاس گر هستید

حالا اگر دوست دارید دزد خطابتون کنن کتوشلوارو در بیارید بعد هرچیزی رو که می خواید ببرید

   شما یه دزد حرفه ای، قاتل زنجیره ای، آدم ربا وکلی از این حرفا هستید بهتون تبریک می گم



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

آموزش اختلاس

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۵۸ ق.ظ
خوب

وسایل مورد نیاز برای یه اختلاس هیچی نیست به جز یه کتوشلوار(ترجیحا اتو کشیده)

حالا به بانک سر کوچه رفته 300میلیارد پول اختلاس کنید(ای بابا انقدر 0داره که من هم به اشتباه انداخت)

تبریک می گم شما یه اختلاس گر هستید

حالا اگر دوست دارید دزد خطابتون کنن کتوشلوارو در بیارید بعد هرچیزی رو که می خواید ببرید

   شما یه دزد حرفه ای، قاتل زنجیره ای، آدم ربا وکلی از این حرفا هستید بهتون تبریک می گم

۹۰/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۷)

سلام
اگر می خوای بازدید وبلاگتو ببری بالا از وبلاگم دیدن کن
به همین راحتی! پنج دقیقه دیگه تو بانک سر کوچم! می خوای یه سه چهار هزار میلیاردی هم برای تو بگیرم!!!

راستی نظرت رو راجع به آخرین پست نگفتی!
۰۱ مهر ۹۰ ، ۰۰:۴۴ به خدا عاشقتم
به عشق تو زنده ام

با یاد تو نفس می کشم و با خاطراتت جان میگیرم

به امید رسیدن به تو منتظر می مانم

یا به تو می رسم و یا باید قید این زندگی را بزنم

به عشق بودن تو هستم

تو نباشی یک لحظه هم نمی توانم در این دنیای بی محبت زنده بمانم عزیزم

همه وجودم

عطر نفسهایم

هوای زنده بودنم تویی ای عشق من

به عشق تو نفس می کشم و این لحظه های سردرا با گرمی عشق تو سپری میکنم

آنقدر در کنار جاده زندگی منتظر می مانم تا تو بیایی و مرا با خود ببری

از این انتظار هیچگاه خسته نخواهم شد چون من یک عاشقم

عاشقی که سالهاست در پی تو بوده و تو را به سختی به دست آورده است

اگر زنده ام به امید رسیدن به تو است

نا امیدم نکن که این دل من بی طاقت است

هر جا باشی

دوستم داشته باشی یا نداشته باشی

مرا بخواهی یا نخواهی

دوستت دارم

بدان و باور داشته باش که من تو را دوست دارم بیشتر از آنچه که دلت باور دارد

به هوای اینکه تو هستی به عشق بودنت چشمانم می بارند

فرداها را در کنار تو زیبا می بینم و خوشبختی من در گرو بودن تو در کنارم است عزیزم

تو با بودنت در کنارم با محبت و عشقت مرا خوشبخت کن

تا من نیز جانم را برای خوشبختی ات فدایت کنم.

به هوای بودن تو این زندگی سخت را تحمل میکنم

تو نباشی من میمیرم

نیاز این قلب شکسته من تویی و وجود پر مهر تو

پس بیا به این قلبی که دیوانه وار عاشق تو است

محبت و عشق برسان

کاری نکن که این قلب بی طاقتم مثل کویر خشک و بی جان شود

کاری نکن که قید این دنیا را بزنم

تو که خودت می دانی زندگی بدون تو را نمیخواهم

پس چرا خنجر در این قلب عاشقم فرو میکنی

زندگی بدون تو را نمیخواهم

عاشقی جز تو بر من حرام است

تو قید مرا بزن تا من نیز قید این دنیا را بزنم

در این جاده زندگی تنها یک راه را می بینم و آن نیز به تو رسیدن است

غیر از آن مطمئن باش که بی راهه می روم

آری بی راهه ای که همان دره نابودی است

۰۱ مهر ۹۰ ، ۰۰:۴۷ کاش مےشد خدا را بوسید...
خودم را
مےزنم بـ آטּ راه ؛
افسوس..
بـ «تو» ختم مےشوند،
انتهاے ِ تمام ِ راه ها!
آقا یه دست کت و شلوار داری واسه یه روز به ما قرض بدی
هرچی پس اندازم رو حساب میکنم یه مقدار کم دارن وواسه کت و شلوار داشتن...
ببخشید یه سوال :با مانتو هم میشه رفت بانک سر کوچه واسه اختلاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی خداییش کاره خیلی زشتی کردن....
۰۳ مهر ۹۰ ، ۱۹:۳۸ احمدمحمدزاده
سلام تحقیق کردی در مورد اختلاص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی