کاملا واقعی!! :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
دوشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ

کاملا واقعی!!

دو ماه قـــــبل

خواهر زاده:خان دایی.

خان دایی:جانم

خواهر زاده:من دوست دارم بزرگ شم،آدما کی بزرگ میشن؟

خان دایی:برا چی می خوای بزرگ شی؟

خواهر زاده:برای این که به همه دستور بدم

(بگذریم...توی این مکالمه یکی از علائم حیاتی بچه مشخصه و اون نیاز به مقبولیت)

دیــــــــــــــــــــروز

خواهر زاده:خان دایی

خان دایی:جانم

خواهر زاده:من دوست دارم بمیرم آدم ها کی میمیرن؟

خان دایی:چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

خواهر زاده:می خوام بمیرم که با روحم هر جا خواستم برم.

اح سنت به صدا وسیما

چقدر راحت ذهن بچه هارو خراب می کنن

ذهن خواهر زاده ی ما 5کیلو متر مونده که به جهنم برسه!!!



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

کاملا واقعی!!

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ
دو ماه قـــــبل

خواهر زاده:خان دایی.

خان دایی:جانم

خواهر زاده:من دوست دارم بزرگ شم،آدما کی بزرگ میشن؟

خان دایی:برا چی می خوای بزرگ شی؟

خواهر زاده:برای این که به همه دستور بدم

(بگذریم...توی این مکالمه یکی از علائم حیاتی بچه مشخصه و اون نیاز به مقبولیت)

دیــــــــــــــــــــروز

خواهر زاده:خان دایی

خان دایی:جانم

خواهر زاده:من دوست دارم بمیرم آدم ها کی میمیرن؟

خان دایی:چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

خواهر زاده:می خوام بمیرم که با روحم هر جا خواستم برم.

اح سنت به صدا وسیما

چقدر راحت ذهن بچه هارو خراب می کنن

ذهن خواهر زاده ی ما 5کیلو متر مونده که به جهنم برسه!!!

۹۰/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۱۱)

میگم ماه رمضون که میشه جن و روح و...حمله میکنن به صدا و سیما...خوب مغز مردم رو تیلیت میکنن...
سلام
قشنگ بود.
قشنگ بود
درود.
من اهل رک نویسی یا کنایه زنی نیستم
با استعاره کار میکنم
برای همین نظر خاصی ندارم.
به هر حال موفق باشید.
وبلاگتون هم در پیوندهای وبلاگم قرار دادم شما هم اگر دوست داشتید منو لینک کنید.
من الله عزه
۰۷ شهریور ۹۰ ، ۱۵:۲۶ یه قطره از ستاره
salam

khoda rahm kone


midonid chi holnake ???

inke bache ha fekr mikonan mashina mitonan azashon rad beshan ..........


وقتی از دور نظاره میکنیم همین می شود،چه کسی به دنبال اصلاح می رود؟،تنها هنرمان نقد است،وقتی فیلم عاشقونه یا طنز میزاره صدا و سیما فریادمان بلند است که اسلام از دست رفت،وقتی هم که دنبال مفاهیم معاد میره جن و روح رو مسخره میکنیم یا میگم اصلا این 2 تا روح نا محرم چرا با هم هستن!!!جالب بدونید اکثر فیلم های ماه رمضان این چند ساله (در مورد معاد)کپی برداری محض از فیلم های هالیوده!!ضعف اینجاست در خودمان نه صدا و سیمای ایران ما "" فیلم نامه نویس مسلمان و هنرمند"" نداریم.هر کس دلش می سوزد یا علی..
۰۷ شهریور ۹۰ ، ۲۳:۳۳ امیــــــــــــــــــــــــــــــــر
اوه... چه بچه جسوری! من جای شما بودم جهت اعتراض به فیلم های ماه رمضان این خواهرزاده رو به کما می فرستادم!!!!

علی کل حال از وقتی که فیلم پنج کیلومتر تا بهشت ثابت کرد که روح هم می تونه توبه کنه ، هوایی شدم!!! دیگه بیا توبه رو بزاریم برا وقتی که روح شدیم!!! برو این چند روز زندگی رو حالش رو ببر...!
ولله ما با دیدن این فیلما دلمون هوس روح شدن میکنه چه برسه به این بچه های کنجکاو
چـــــــــــــــــــــــــــرا؟!!!!!!!!!!! رو خوب اومدی
و
دیگه باید عادت کرد به رمضان و حکایت تکراری سلطه ی اشباه بر سیما
بابا بازم جای شکرش باقیه این خواهر زاده تبلیغ ایستک و ندیده
تو هم زیاد به دل نگیر صدا و سیما درکش بیشتر این حرفها نیست اینا رو نسازن چی بسازن
واقعا
منم باشما هم عقیده ام واقعاچراااااا؟
همه ی فیلم های ماه رمضون یاشیطان یا روح سرگردان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی