عشق تو پروازم آموخت :: وارث

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...
دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۳۹ ق.ظ

عشق تو پروازم آموخت

استادم راست می گوید!!من عاشقانه پرواز کردم.ولی کاش این را هم می گفت:که عشق او پروازم آموخت!
و چه اسان راز هایی که سال هاست در دل دارم در این اتوبان سایبری فاش می گویم!!چه اسان



احمد باوی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ومی ترسم
از این چشم های بازم که بینا تر از فعل بیناســــت
چه شهادت ها که نــــــــــمی دهند در
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم الحساب
............................................
اینجا دنبال دست نوشته های من نباش
دنبال من نوشته های دستم باش

پیام های کوتاه
  • ۲۱ دی ۹۱ , ۱۳:۲۱
    ؟
  • ۱۳ دی ۹۱ , ۱۴:۱۷
    قبر
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    ؟
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۲، ۲۲:۲۴ - علی مجیر
    احسنت
نویسندگان

وارث

...و وارث ارث می برد سقوط آزاد را...

عشق تو پروازم آموخت

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۳۹ ق.ظ
استادم راست می گوید!!من عاشقانه پرواز کردم.ولی کاش این را هم می گفت:که عشق او پروازم آموخت!
و چه اسان راز هایی که سال هاست در دل دارم در این اتوبان سایبری فاش می گویم!!چه اسان

۹۰/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد باوی زاده

نظرات (۲)

سلام ، کماکان زیبا و گویا نوشتین
سلام احمد آقای عزیز
خوبی؟
آسان در این بی کرانه می نگاری و چه زیبا.
پرواز کردنت هم مثله نوشتنت هست.
عشق بازیت با خالق عاشق هم در این شب ها هم همینطور.
احمدی دعایم کن.
ومن الله التوفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی